Imago onderzoek Multimove

Onze klanten zijn zeer tevreden met onze dienstverlening.

“Een imago moet bij een bedrijf passen, dat is de basis die we nodig hebben om te kunnen bouwen aan ons merk”

Waarom?
Wij hebben een duidelijk beeld over wie wij zijn, weten onze kernwaarden, staan stil bij de dingen die wij doen en “waarom we de dingen doen” is ons uitgangspunt. Door persoonlijk verbonden te zijn, willen wij als ICT partner de best passende oplossing bieden aan onze klanten.

Onze kernwaarden

Onze medewerkers maken het verschil, we zien ons zelf als specialisten en “Eenvoudig”, “Persoonlijk & Open”, “Ontzorgen” en “Verbinden” zijn onze kernwaarden.

Hoe zien klanten Multimove?

Denken onze klanten daar ook zo over? Hoe zien zij Multimove? Welk beeld hebben ze van onze organisatie? “Om antwoord te krijgen op die vragen hebben we een imago onderzoek uitgevoerd onder een aantal van onze bestaande klanten. Een anonieme enquête om een beeld te krijgen hoe klanten ons zien en hoe ze tegen onze visie, dienstverlening en communicatie aankijken.”

Met de uitkomsten van het onderzoek kunnen we onze boodschap aanscherpen en de communicatie-inzet beter aan laten sluiten op de verwachtingen van onze doelgroep en onze relatie met onze klanten versterken.

Enkele antwoorden willen we graag met je delen:

Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan Multimove denkt?

Meerdere antwoorden waren mogelijk.

38,2% gaf als antwoord: “Staan voor je klaar”
38,2% gaf als antwoord: “Prima service/dienstverlening”
29,4% gaf als antwoord: “Korte lijnen”
14,7% ziet ons als “Specialistisch”

Hoe zie je Multimove als organisatie?

Het grootste deel van de klanten ziet ons als: professioneel, flexibel, betrouwbaar, verstand van zaken, duidelijk, degelijk, enthousiast, betrokken, klantvriendelijk, prettig en persoonlijk.

Hoe tevreden ben je over de dienstverlening en kun je ons een cijfer geven?

Gemiddeld hebben we een 8 gekregen en daar zijn we heel blij mee.

Grafiek-onderzoek

Heb je ook suggesties?

Enkele suggesties onze klanten:

  • Misschien dat ze dit onderzoek kunnen presenteren
  • Hou oog voor de dienstverlening en kwaliteit zoals jullie nu doen!
  • Aandragen van verbeteringen naar de klant toe. Win - win, Multimove werk, klant een beter product.
  • Meer info geven over wat er speelt in wereld van bijvoorbeeld websites, hoe hoger te komen in bijvoorbeeld google etc.
  • Ander platform kiezen.
  • Proactief met suggesties komen ter verbetering van websiteonderdelen.
  • (meer) pro activiteit.

Tot slot

We willen onze klanten bedanken voor het invullen van de enquête en zijn erg blij met alle antwoorden die we hebben gekregen. De negatieve feedback was voor ons net zo waardevol als de positieve feedback, omdat we ons hiermee juist nog meer kunnen verbeteren.  We gaan met veel plezier aan de slag met de suggesties en verbeterpunten!

Heb je ook nog suggesties? Vul die dan hieronder (anoniem) in. Stellen we zeer op prijs!